VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro poskytování ubytování a dalších služeb.
1. Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem penzionu „Ekofarma Horní Chrášťany“ se řídí ustanoveními občanského a obchodního zákoníku a níže uvedenými všeobecnými podmínkami, které zákazník stvrzuje podpisem objednávky. Smluvní vztah vzniká předložením podepsané objednávky služeb a dokladu o zaplacení zálohy nebo podpisem ubytovací knihy. Zákazník odpovídá za pravdivost jím poskytnutých údajů.
2. Způsob objednání a platby
Podpisem objednávky a zaplacením zálohy vzniká zákazníkovi nárok na rezervaci objednaných služeb za uvedené ceny. Záloha je stanovena ve výši 100 % z celkové ceny objednaných služeb. Při složení zálohy obdrží zákazník daňový doklad o přijaté platbě. V případě rezervace 3 pracovní dny před nástupem na pobyt hradí zákazník cenu pobytu při příjezdu na recepci penzionu. Provozovatel má právo požadovat od klienta při zahájení pronájmu kauci ve výši 1000,- Kč na případné způsobené škody. Majitel na částku vystaví příjmový doklad a při ukončení nájmu klientovi kauci vrátí nebo vyúčtuje.
3. Odpovědnost a nároky
Za pravdivé a nezkreslené informace zákazníkům odpovídá provozovatel. Případné reklamace je zákazník oprávněn uplatnit pouze v průběhu pobytu a přímo u ubytovatele. Počet ubytovaných osob nesmí nikdy překročit počet osob uvedený na ubytovacím poukazu. Majitel má právo osoby, které překročí počet uvedený na poukazu, neprodleně vykázat z objektu nebo jim bránit ve vstupu.
4. Pojištění
Pojištění není zahrnuto v cenách služeb zprostředkovaných poskytovatelem a zákazníci tyto služby využívají na vlastní nebezpečí.
5. Storno podmínky
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před nástupem na pobyt. Objednávku může zrušit písemně nebo emailem výhradně osoba, která ji odeslala. Pro stanovení výše storno poplatku je rozhodující datum doručení storna. Odstoupení ze strany klienta musí být provedeno písemně (dopisem nebo emailem) a prokazatelně doručeno do penzionu (v případě emailu si vyžádat potvrzení o přijetí). Pokud není v dodatku uvedeno jinak, budou zákazníkovi v případě zrušení objednávky účtovány tyto storno poplatky: • do 30 dnů před datem nástupu na pobyt bez storno poplatku • od 29 do 15 dnů před datem nástupu na pobyt pobyt 50 % z ceny ubytování • od 14 do 3 dnů před nástupem na pobyt 80 % z ceny ubytování • v případě zrušení méně než 3 dny před příjezdem nebo v případě nedostavení se na pobyt 100 % z ceny pobytu ceny ubytování a 100 % ceny stravy v první den pobytu. .
6. Check-in a check-out ubytování
Nástup na ubytování je možný od 15:00 hod. Ukončení pobytu nejpozději do 10:00 hodin posledního dne rezervace.
7. Stravování
Snídaně pro ubytované hosty je zahrnuta v ceně na všechny dny pobytu. Snídaně se podává v určené místnosti od 8:00 do 10:00.
8. Provozní řád
Každý ubytovaný host je povinen dodržovat provozní řád, který je umístěn na každém pokoji a volně k dispozici na recepci.
9. Osobní údaje zákazníka
Zákazník podpisem objednávky stvrzuje svůj souhlas s uložením svých osobních údajů v databázi poskytovatele. Poskytovatel se zavazuje tyto údaje využívat pouze pro interní účely související s objednávkami zákazníka a informování o novinkách v penzionu maximálně dvakrát ročně.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto „všeobecné obchodní podmínky“ nabývají účinnosti dnem 1. června 2019 a jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi zákazníkem a poskytovatelem. Zákazník se při odeslání objednávky s těmito podmínkami seznamuje a podpisem objednávky je přijímá.